Gazelė 2012
Tapome nugalėtojais
“Verslo žinių” rengiamame “Gazelė 2012” konkurse tapome nugalėtojais!!!
“Gazelės” ženklas pirmiausia yra kokybės ir patikimumo garantas: “Gazelės” projekte dalyvaujanti įmonė atskleidžia savo finansinius rodiklius, vadinasi, yra skaidri, atvira ir patikima partnerė.
Apie “Gazelė 2012” projektą, apie tai, kokios įmonės galėjo jame dalyvauti:
Bet kokios nuosavybės įmonės, pradėjusios veiklą ne vėliau kaip 2008 m. sausio mėn. Pirmaisiais metais (2008 m.) įmonės apyvarta buvo 1–138 mln. Lt, o paskutiniais lyginamaisiais metais – 2011 m. – ji dirbo pelningai. Apyvarta, palyginus 2008 m. su 2011 m., augo ne mažiau kaip 10%. Svarbus kriterijus vertinant įmones – skaidrumas ir viešumas.
Tokie kriterijai leidžia atrinkti smulkias ir vidutines bendroves, kurias lydi ilgalaikė sėkmė.
„Gazelė“ projekto tikslas – ne tik suteikti informaciją, žinias smulkiajam verslui rūpimais klausimais, bet ir atkreipti visuomenės dėmesį į naujuosius rinkos lyderius bei suburti šias daug verslo potencialo turinčias bendroves, paskatinant jas keistis savo efektyvios veiklos patirtimi.
Vis daugiau įmonių įsitraukia į šį projektą. „Gazelės“ – augančios, lanksčios ir pelningos įmonės. „Gazelės“ ženklas vis plačiau tiek Lietuvoje, tiek ir kitose šalyse tampa kokybės sinonimu. „Gazelės“ projektas – tarptautinis. Panašūs įmonių “Gazelių” atrankos kriterijai galioja ne tik daugelyje Europos valstybių, bet ir JAV.
Devintus metus iš eilės „Verslo žinios“ tęsia projektą „Gazelė“, skirtą smulkiam ir vidutiniam verslui. Projektą sudaro 10 renginių ir speciali laikraščio rubrika, kurioje apžvelgiamos skirtingų šalies regionų verslo sąlygos.
Citata iš “Verslo žinių” apie mus:
Sparčiausiai augusi lietuviškoji „gazelė“
2013.01.28, 14:55
Sparčiausiai augusia „gazele“, dienraščio „Verslo žinios“ devintus metus organizuojamuose labiausiai augusių įmonių apdovanojimuose, pripažinta nenaujų automobilių prekybos įmonė UAB „Aurelinas“, įsikūrusi Kaune. 876% – toks buvo „Metų gazelės 2012“ rekordinis apyvartos šuolis per 4 metus.
Statistikos departamento duomenimis, automobilių prekyba Lietuvoje verčiasi 1.115 įmonių, t. y. beveik 2% visų Lietuvos bendrovių. VŽ „Gazelės“ projektas šiemet organizuojamas devintus metus, tačiau nenaujų automobilių prekybos bendrovės jame išdrįso dalyvauti pirmą kartą.
„Aurelino“ veiklos modelis nesudėtingas: įmonė perka nenaujų automobilių Vokietijoje, veža į Lietuvą ir parduoda Kauno automobilių turguje. Čia įmonė nuomoja 782 kv. m pardavimo plotą. Leistis į detales, kaip tai pavyko, vadovas Aurelijus Šabonas nelinkęs. Sakė, kad nemėgsta dairytis, ką daro kiti, pats ieško naujų verslo būdų, daug dirba. Siekiant gerų rezultatų pardavimo versle, įmonės vadovo teigimu, svarbu paisyti kiekvieno pirkėjo norų, stengtis, kad jis grįžtų.
Rinkdami informaciją apie „Metų gazelę“, pakalbinome ir „Aurelino“ konkurentus. Jie bendrovę minėjo kaip patikimą, seniai žinomą rinkoje.
Ilgametė ir atsakinga patirtis
tai mūsų įpareigojantis požiūris į klientą ir jo poreikius